Activități

In perioada 16-31 martie 2025, ora 24 va avea loc înscrierea echipelor de elevi.

 În această perioadă coordonatorii și responsabilii de la nivelul unității de învățământ vor promova Festivalul la nivelul unității și vor lansa apelul de înscriere a echipelor de elevi.

Elevii, sprijiniți de cadrele didactice care doresc să îi coordoneze, vor alege o lucrare pe care doresc să o citească și vor stabili obiectul reprezentativ pe care să îl confecționeze: macheta unei scene reprezentative, booktrailer sau afiș în format digital sau fizic. 

Atenție! Dacă nu va exista concordanță între datele de la înscriere si listele finale, echipele in cauză vor fi eliminate din concurs.

Pasul 1. Profesorii coordonatori se vor îngriji de completarea fișei de înscriere a echipei. Șablonul fișei de înscriere se găsește aici.  

Ulterior, responsabilul la nivelul unității va colecta aceste fișe și le va păstra, la nivelul fiecărei unități, în dosarul Festivalului.

Pasul 2. Coordonatorii echipelor vor completa formularul de înscriere online, formular care va fi disponibil pe site-ul proiectului, la secțiunea Inscrieri și care va fi activ din data de 16 martie 2025, până în data de 31.03.2025, ora 24.

Doar echipele pentru care s-a completat fișa de înscriere a echipei vor putea să se înscrie în formularul online.

Doar echipele care sunt înscrise și în formularul online vor fi considerate înscrise la Festival.

Pasul 3  Responsabilul la nivelul unității va întocmi o listă a echipelor înscrise la nivelul unității care va fi avizată și semnată de directorul școlii și va fi transmisă, printr-un formular online, coordonatorului național, până în data de 4.04.2025. 

Lista va conține antetul unității și va respecta formatul:

Unitatea de invatamant, Numele si prenumele coordonatorului, Titlul cărții, Autor (i), Categoria de vârstă, obiectul reprezentativ și Numele și prenumele elevilor din echipă.

Precizăm că echipele trebuie să fie formate din 3 elevi din aceeași categorie de vârstă. Echipele care nu respectă această prevedere vor fi eliminate.

Descrierea activitatii 5

Până în data de 23 mai 2025, echipele de implementare de la nivelul unităților de învățământ (coordonatorii de la nivelul unităților, responsabilii si coordonatorii echipelor de elevi) vor organiza selecția echipelor care vor participa la etapa județeană a festivalului, în conformitate cu procedura de evaluare descrisă la secțiunea Evaluarea produselor.

Produsele elevilor vor fi evaluate utilizând fișele de evaluare pentru fiecare produs, pe care le găsiți aici https://cdidei.excelentasibiu.ro/documente_utile/ ( Atentie! Am actualizat fisele de evaluare, pentru a fi cât mai specifice)

 Vor fi selectate, pentru a participa la etapa județeană a Festivalului „CDIdei în cărți”, doar echipele care au toate produsele în conformitate cu cerințele din anexa 1 și care vor obține un punctaj minim de 125 puncte (din cele 150), utilizând fișele de evaluare.

După evaluarea produselor, responsabilii de la nivelul unităților vor transmite, în conformitate cu Procedura https://docs.google.com/document/d/1xyEgCY-2ygN5j3VnY2HRfIOBirDKVH19TyYfEq18Km4/edit?usp=drive_link  către responsabilul și coordonatorul  județean, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de data etapei județene a Festivalului CDIdei în cărți, lista echipajelor selectate pentru a participa la etapa județeană a Festivalului „CDIdei în cărți” precum și produsele realizate de elevi.

Pentru listele cu echipele selectate, vă rog sa  utilizați șablonul de aici: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YsJziL1BRCr2_sm74eozxfuZoazYCRlo2pkcvV1FxR0/edit?usp=sharing

Atentie! Nu completati direct în șablon. Descarcati-l , completați-l si trimiteți-l pe adresa de mail cdidei.in carti@excelentasibiu.ro.

Dosarele, pentru fiecare echipă,  vor fi organizate astfel:

               🗀 Cod echipa 

  • Cod echipa_Obiect
  • Cod echipa_Fisa
  • Cod echipa_Jurnal

Descrierea activitatii 5

Până în data de 23 mai 2025, echipele de implementare de la nivelul unităților de învățământ (coordonatorii de la nivelul unităților, responsabilii si coordonatorii echipelor de elevi) vor organiza selecția echipelor care vor participa la etapa județeană a festivalului, în conformitate cu procedura de evaluare descrisă la secțiunea Evaluarea produselor.

Produsele elevilor vor fi evaluate utilizând fișele de evaluare pentru fiecare produs, pe care le găsiți aici https://cdidei.excelentasibiu.ro/documente_utile/ ( Atentie! Am actualizat fisele de evaluare, pentru a fi cât mai specifice)

 Vor fi selectate, pentru a participa la etapa județeană a Festivalului „CDIdei în cărți”, doar echipele care au toate produsele în conformitate cu cerințele din anexa 1 și care vor obține un punctaj minim de 125 puncte (din cele 150), utilizând fișele de evaluare.

După evaluarea produselor, responsabilii de la nivelul unităților vor transmite, în conformitate cu Procedura https://docs.google.com/document/d/1xyEgCY-2ygN5j3VnY2HRfIOBirDKVH19TyYfEq18Km4/edit?usp=drive_link  către responsabilul și coordonatorul  județean, cu cel puțin 5 zile lucrătoare înainte de data etapei județene a Festivalului CDIdei în cărți, lista echipajelor selectate pentru a participa la etapa județeană a Festivalului „CDIdei în cărți” precum și produsele realizate de elevi.

Pentru listele cu echipele selectate, vă rog sa  utilizați șablonul de aici: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YsJziL1BRCr2_sm74eozxfuZoazYCRlo2pkcvV1FxR0/edit?usp=sharing

Atentie! Nu completati direct în șablon. Descarcati-l , completați-l si trimiteți-l pe adresa de mail cdidei.in carti@excelentasibiu.ro.

Dosarele, pentru fiecare echipă,  vor fi organizate astfel:

               🗀 Cod echipa 

  • Cod echipa_Obiect
  • Cod echipa_Fisa
  • Cod echipa_Jurnal

Rezultate finale etapa națională ierarhia s-a stabilit separat pentru fiecare categorie de unitate, secțiune, categorie de vârstă și tip de  obiect în parte)

Categoria de unitate                                      Secțiunea                                                                   Categoria de vârstă                        

unitate de învățământ                                limba română            clasele a V-a- a VI-a        clasele a VII-a- a VIII-a        clasele a IX-a – a X-a      clasele a XI-a – a XII-a 

                                                                              limbi moderne           clasele a V-a- a VI-a        clasele a VII-a- a VIII-a        clasele a IX-a – a X-a       clasele a XI-a – a XII-a                                        centru județean de excelență                  limba română             clasele a V-a- a VI-a        clasele a VII-a- a VIII-a        clasele a IX-a – a X-a      clasele a XI-a – a XII-a 

                                                                             limbi moderne             clasele a V-a- a VI-a       clasele a VII-a- a VIII-a        clasele a IX-a – a X-a      clasele a XI-a – a XII-a